Nyheder
 
 
 
 
 
Om roeygaard.dk
Kompetencer
Referencer
Kurser
Kontakt
In English
   
 

News4U - roeygaard.dk

Co-Branding
Rødt er HOT. Gule gummiarmbånd er NOT. Forsangeren Bono fra U2 er gået sammen med American Express, Giorgio Armarni, Converse og Gap om brandet RED med det formål at kæmpe mod AIDS i Afrika. Det gør de ved at sælge specialdesignede mærkevareprodukter under et nyt brand med navnet RED.

Trenden er altså at brande sig med virksomheder fra andre brancher og andre lande. Gennem en cocktail af god markedsrøring (cause related marketing, co-branding og celebrity endorsement) skaber RED nye varer med et ideologisk image og et nyt værdifællesskab og fremmer cross-border projekter og globalt samarbejde.

Mangler du idéer til hvordan du kan blive din egen marketingchef for en god sag? Kontakt roeygaard.dk

   
  Nyheder
 
 
 
Employer Branding
CSR
Co-Branding